ponny

Publicerat: 23 februari, 2014 i Okategoriserade

hej nu har jag köpt tre nya hästar på sso alla är jorvistiska ponnyer.

den första ponnyn jag köpte var en hel vit på fort pinta och den heter Dremstar.

den andra som jag köpte var en jätte mörk brun ponny som står vid araberna på jorvik och den heter Nigthprince.

den andra som jag har köpt är hel grå som är ganska svart där bak och där fram och den heter Silverstar.

Och så har jag ju Frostshadow. alla som jag har köpt är jordiska ponnyer men Frostshadow är ju min start häst så han är ju inte en ponny.

fyra hästar!!!!!

Kommentera

