~

Publicerat: 9 juni, 2014 i Okategoriserade

Jag frågar er nu;

Vad tycker ni? Jag har varit med i Prime Dreamers jättelänge, men har också gått med i Prime Stars en gång. Är med i PD nu – men jag undrar om det var ett bra val? Jag tycker jättemycket om Em, men också ”Janne”. Jag kan inte välja, vill ju vara med i båda D: PS är en klubb som är aktiva både dag o natt, jag spelar inte på natten men 😛 vad tycker ni? Det är en seriös fråga, inte en fråga om ”PS är en känd klubb, jag vill vara med Jane, Nemo, Stellson Ani o co.”. Det är en Seriös fråga. 

Jag vet verkligen inte .. Ska breda båda på sso sen :/

Aja, ses c: ♥

/Zoee

Kommentera

