Ett ”riktigt” inlägg

Publicerat: 29 augusti, 2014 i Okategoriserade

Hejhej!

Som ni kanske vet så älskar jag att redigera, & bara så att ni vet så kommer jag ofta lägga upp bilder/redigeringar. & då är det ©opyright, ska fixa en extra bild att klistra in längst ner i inlägget.

Men om man frågar: ”Kan jag få kopyera din bild & lägga upp på min blogg?” så kommer jag att svara ja, men då måste man skriva att det är Zoe Dogwright & ingen annan som har tagit/redigerat den bilden, & hon bloggar på http://www.edithzoesso.wordpress.com. Annars får man INTE kopyera.

Sedan kan man skriva i kommentarerna också om man vill att jag ska redigera en bild åt en. Grejen är att ni måste skriva tydligt att Zoe Dogwright har gjort den åt en. Skicka en bild & beskrivning till novahuss04@gmail.com. Skriv tex. såhär:

Hej! Jag vill att du redigerar den här bilden så här: hästen ska ha lång & vågig man & så ska du lägga till en bläs.

Då kommer du få ett svar, & jag börjar genast om jag har tid, lust & ork.

Det var allt för mig! Vi sees

Screen Shot 2014-08-24 at 12.34.22

 

 

Kommentera

